loading...
♥WELCOME TO THE ASAD2011 SITE♥
ASAD بازدید : 43 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

 

عشق یعنی حس گرم انتظار
عشق یعنی از زمستان تا بهار


عشق بامن، با تو معنی میشود
عشق بی من، بی تو تنها میشود


عشق یعنی اشک و آه و سوز دل
عشق یعنی یک خدا از جنس گل


عشق یعنی بت پرستی تا جنون
عشق یعنی کینه از دلها برون


عشق یعنی با یکی پیدا شدن
با یکی همدرد و هم آوا شدن

عشق یعنی آرزوهای بلند
عشق یعنی با همه اشکت بخند


عشق یعنی زندگیم وصله به توست
عشق یعنی قلب من در دست توست

عشق یعنی عشقه من زیبای من
عشق یعنی عزیزم دوستت دارم

 دوستت دارم...بدون آنکه بدانی...

 

عاشقان را غم عشق بس است مردم شما چرا.............

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط asad در تاریخ 1348/10/11 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

beshemet pessarشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    SALAM AZIZAM BE SITE BACHE HAYE ASAD2011 KHOSH OOMADI.CHEGHAD AZ SITE MA RAZI BOODI?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 699
  • کدهای اختصاصی