loading...
♥WELCOME TO THE ASAD2011 SITE♥
ASAD بازدید : 37 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
اینکه نگات نمیکنم یعنی گرفتار توام


رفتن همه ولی نترس منکه طرفدار توام


هرچی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاشت


بدونِ تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت


منو ببین چه خسته ام با این غرور لعنتی


هیچوقت نخواستم ببینی تو لحظه ی ناراحتی
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دلم گرفته آسمون   

               نمي تونم گريه كنم
                شكنجه مي شم از خودم

                             نمي تونم شكوه كنم
                             انگاري كوه غصه ها                      

                                          رو سينه من اومده
                                          آخ داره باورم مي شه                   

                           خنده به ما نيومده
                           دلم گرفته آسمون                       

                از خودتم خسته ترم
                تو روزگار بي كسي                     

يه عمر كه دربدرم
حتي صداي نفسم                      

              مي گه كه توي قفسم
              من واسه آتيش زدن                   

                          يه كوله بار شب بسم
                          دلم گرفته آسمون                      

                                       يه كم منو حوصله كن
                                               نباشه ازاين روز گار                   

يه خورده كمتر گله كن

♥♥♥♥♥ASAD♥♥♥♥♥

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    SALAM AZIZAM BE SITE BACHE HAYE ASAD2011 KHOSH OOMADI.CHEGHAD AZ SITE MA RAZI BOODI?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 703
  • کدهای اختصاصی